onsdag 18. november 2009

Bikuben :)

I går var jeg en snartur (les:over 2 timer) på Bikuben på Strømmen for å kjøpe inn til årets julekort. Jeg hadde det klart for meg i hodet hvordan formen skulle være, har jo vist et eksemplar her i et tidligere innlegg, men var ikke fornøyd med hverken farge eller pynteark. Bikuben har et enormt utvalg så jeg viste at jeg kom til å finne noe, det var bare det å velge da,
derfor 2 timer...;) Jeg var antakelig et syn der jeg gikk rundt, vill i blikket ;) Tilslutt benket jeg meg ned ved en stabbel med pynteblokker og la ark utover mens jeg noterte på et ark. Laget til slutt en dummy av et A4 ark som jeg fikk så jeg kunne se det litt mer for meg.
Som jeg sa,et syn ;)
Her er det jeg endte opp med, ikke bare julekortting,men mye av det. Hadde også lagt av et kit som jeg egentlig skulle vært på kurs i forige uke å laget, men fikk med meg god beskrivelse sammen med det, men det blir nok ikke det første jeg prioriterer å lage.
Nå holder vi på for fullt hos mamma og pappa med å bytte om soverom ,så mamma skal komme lettere inn og ut av rullestolen når hun skal i loppekassa ;) Begge rommene får en ansiktsløftning så det er nok å henge fingrene i. Har bitte litt dårlig samvittighet siden jeg reiser til Skien i morgen, men gleder meg så masse til å dra dit så det det overskygger den ;)
Gulv skal legges i morgen og det er jeg ikke så god på så da kommer jeg sterkere tilbake til uken.

1 kommentar:

Helene sa...

Åååå, der ser jeg noen stjerner jeg så gjerne skulle hatt til mine kort X_x