mandag 7. november 2011

Sushi nybegynner...

Fredag var jeg hos verdens beste Rita på jentekveld og på menyen sto det Sushi.


Jeg er ingen erfaren sushi spiser, men har smakt det noen ganger og syns det er godt, men det å lage det hjemme har ikke vært i mine tanker. Vi spiste, skravla og koste oss masse og det smakte faktisk så godt at jeg hadde lyst på det dagen etter også ;)
(Utrolig dårlig kvalitet på bilde over, tatt med min Ipod:( )
Øverst øverst er fra fredag og øverst nederst, haha, er innkjøpet i går, sendte ut mannen for å handle inn til søndagsshusi


Jeg ble advart at jeg kunne bli hekta og det tror jeg at jeg har blitt, iallfall litt ;)
Yngste datteren er veldig glad i sushi og lurte på sist uke om ikke vi kunne gå ut å spise det, eller kjøpe det med hjem.


Mannen i huset er vel litt mer skeptisk til det, men i dag har jeg med kyndig veiledning av Rita via sms og telefon klart å snekkre sammen sushiris (kjærevene for en lang prosess)og resten av ingrediensene....mmmmmmmm :)


Det er helt klart ikke siste gangen vi har hjemmelaget sushi iallfall, det falt i smak hos alle sammen, selv mannen gitt ;)

Ønsker dere en fin uke :)

Tudelu :)


1 kommentar:

Jeanette sa...

det var jaggu på tide ja :p